♡ツ شــــ♥ـ کــلات تـــ ــلخ ♂

✿✿✿ بمان با من کـــ ه بی تو نمیمانـــم با خـــود (◡‿◡✿)

♡ツ شــــ♥ـ کــلات تـــ ــلخ ♂

✿✿✿ بمان با من کـــ ه بی تو نمیمانـــم با خـــود (◡‿◡✿)


مـدتــی بــود کـثـیــف شـده بــودی...تـنــه ات بــه تـنــه خیلی از آشغالها خورده بود!..


نزدیکم که می آمدی همه وجودت بوی خیانت می داد...نفسم تنگ شده بود!...

دور انداختمت، جائی میان همان زباله های محبوبت . مدتی گذشت 

دلم طاقت نیــاورد دست دراز کردم از وسط آشغالها بیرون کـشیدمت ..

بــه خیــال خـودم شسـتـمـت، پــاک پــاک...

خواستم ببوسمت اما دهانت طعم عشق گندیده میدهد...

نــه!!!....

تــو از بـیــخ فــاسد شــدی



[BinaM]   :| <--- ~~

نظرات 4 + ارسال نظر
nedanegarss501 پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com

سلام به ما هم سر بزنننننننننننننننننننننننن میسییییییییییییییییییییی

chashhhhhhhm

سونیا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

به به چقد قشنگ گفتی
حرف دل منو زدی اصلا

حرفــِ دل خیلیاســـت

اشغالی دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ

اشغالیه اشغااااااااااااااااااااااااااااالی
بی نام جون لطفا اون اشغالو بده من ببرم که بوی گندش محلرو ورداشت

biron dare baresh dar boro:))

حسام پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://greense7en.blogsky.com

بعضی چیزا هیچ وقت پاک نمیشن فقط باید بیخیالش شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد