♡ツ شــــ♥ـ کــلات تـــ ــلخ ♂

✿✿✿ بمان با من کـــ ه بی تو نمیمانـــم با خـــود (◡‿◡✿)

♡ツ شــــ♥ـ کــلات تـــ ــلخ ♂

✿✿✿ بمان با من کـــ ه بی تو نمیمانـــم با خـــود (◡‿◡✿)

بـــــــــــــرو !! ترس از هیچ چیز ندارمـــ وقتی یقین دارم بیشتر از مـــن کسی دوستت نخـــــــواهد داشت


 بیشتر از من کسی طاقت کم محلی هایت را ندارد ؛


 کسی تاب ِ بد خلقی هایت را نمی آورد ،


 کسی مهربان تر از من برای تــو نیست ! بــــــــــــرو ! ترس برای چه؟؟ 


وقتی می دانمــ یک روز تُف می اندازی به روی ِ تمام آن هایی که به خاطرشــان من را از دستـــــ دادی 




[Binam]




نظرات 5 + ارسال نظر
علی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://fenjoob.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب جالبی داری اگه تمایل به تبادل لینک داری خبرم کن خوشحال میشم
موفق باشی

tnx doste man.htman

شوهرجان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ http://pws.blogsky.com

امان از آنروزهای بد...

راستی با سه پست جدید آپم و منتظر شما

زـُهــره یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ http://0ops.blogfa.com/

عشقمـــــــــــی

خــــــودت عشقمــــــــی

saber شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

akhe to k miduni akharesh sahme khodami chera mikhay beri #-o nakon ba ma in karo

saber یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ق.ظ

این دقیقا همون جمله ای هستش که من باید بهش می گفتم تا می فهمید، اما 1% پیش خودم فکر کردم که شاید من لیاقتش و نداشتم، گفتم: باشه اگه خودش اینجوری می پسنده، بزارم بره...

اما من میگم اون لیاقتتو نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد