♡ツ شــــ♥ـ کــلات تـــ ــلخ ♂

✿✿✿ بمان با من کـــ ه بی تو نمیمانـــم با خـــود (◡‿◡✿)

♡ツ شــــ♥ـ کــلات تـــ ــلخ ♂

✿✿✿ بمان با من کـــ ه بی تو نمیمانـــم با خـــود (◡‿◡✿)

سـَخت است میـدانــے؟

اینهـَمــــﮧ دِل دَر دُنیـا اسَت کــــﮧ هیچـکُدام

بـَرایَم تـنگ نمیشـَوند ...   




[BinaM]



همــانند پُلـی بودم بــرای عبــورت...

 بـه فکــر تخریــب من نبــاش!

رسیــدی دست تکان بده ؛

من خود فرو میریزم!



پـــی نـــوشــت: زنــدگی بــه مــن آموخت که هیچکس شبیه حرف هایش نیست!



[BinaM]

افلاطون می گه: اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوستداری زیاد جدی نگیرش، چون ارزشی نداره،

چون کار دل دوست داشتنه، مثل کار چشم که دیدنه، اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی، 


اگه عقلت عاشق شد، بدون که داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشق واقعیه 


******************

[BinaM]


مـردان مـعـمولی زود عـاشـق مـی شـونـد ، 

پـرت مـی کـنـنـد سـیـب نـیـم خـورده را ،

بـه خـاطـر سـیـبی دیـگـر..





[BinaM]

دیگه ناراحت نیستم وقتی با کَس دیگری می بینــمت!!!

چــون تـــو؛ پَــس مــانــده ی مـنـــی ....!



  [Binam]