♡ツ شــــ♥ـ کــلات تـــ ــلخ ♂

✿✿✿ بمان با من کـــ ه بی تو نمیمانـــم با خـــود (◡‿◡✿)

♡ツ شــــ♥ـ کــلات تـــ ــلخ ♂

✿✿✿ بمان با من کـــ ه بی تو نمیمانـــم با خـــود (◡‿◡✿)


مـدتــی بــود کـثـیــف شـده بــودی...تـنــه ات بــه تـنــه خیلی از آشغالها خورده بود!..


نزدیکم که می آمدی همه وجودت بوی خیانت می داد...نفسم تنگ شده بود!...

دور انداختمت، جائی میان همان زباله های محبوبت . مدتی گذشت 

دلم طاقت نیــاورد دست دراز کردم از وسط آشغالها بیرون کـشیدمت ..

بــه خیــال خـودم شسـتـمـت، پــاک پــاک...

خواستم ببوسمت اما دهانت طعم عشق گندیده میدهد...

نــه!!!....

تــو از بـیــخ فــاسد شــدی



[BinaM]   :| <--- ~~

میـدونی بن بست ِ زنـدگی کـجـاست ؟

جــایــی کـه .. نـه حـــق ِ خــواسـتن داری !

نـه تــوانــایـی ِ فـــرامــوش کـــردن ..




[BinaM]

× بــبـیــن کــار دنــیــا را...

× مــَردی در تایلـَنــد با دختری که دوسـتـَش داُشتــ


× دَر حــالی کــه مــُرده بــوده ازدواج کــَرد!


× آنــوَقــت تــو مــَرا را بــا دَسـتـهــای خــودَت کــُشتــی!


[BinaM]


گــاهــی خـیــال مـیـکـنــم روی دســت خــدا مــانــده ام ...!


خــسـتــه اش کــرده ام ...! 

خـــودش هــم نــمــی دانـــد بــا مـن چــه کــنــد...!




 [BinaM]



 من زن هستم و تو مـــــــــــــــــــرد 


 اما ..


 نــگران نبــاش بــه کـسی نــخــواهــم گفــت 


 کــه در پــس مشـکـلات و درد هایــی کــه تــو بـــرایـــم سـاختــی و تـحـمـل کـردم 

 

در پــس نــامردی و نــامـهـربانــی کــه دیــدم و دم نــزدم ! 


 در پـس بــی معــرفـتــی هــایی کــه دیــدم و مــعـرفــت بــه خــرج دادم

 

مـن " مـــــــــــــــــــــــــــــــــرد " تــر بــودم .. !!




[BinaM]