♡ツ شــــ♥ـ کــلات تـــ ــلخ ♂

✿✿✿ بمان با من کـــ ه بی تو نمیمانـــم با خـــود (◡‿◡✿)

♡ツ شــــ♥ـ کــلات تـــ ــلخ ♂

✿✿✿ بمان با من کـــ ه بی تو نمیمانـــم با خـــود (◡‿◡✿)

باید کسی را پیدا کنم که دوستم داشته باشد 

 


انقدر که یکی از این شب های لعنتی،آغوشش رو برای من


 

و یک دنیا خستگی ام بگشاید. هیچ نگوید.



هیچ نپرسد! فقط مرا در آغوش بگیرد.



بعد همانجا بمیرم! تا نبینم روزهای آینده را.....



 روزهایی که دروغ میگوید.روزهایی که دیگر دوستم ندارد....



 روزهایی که دیگر مرا در آغوش نمیگیرد....



روزهایی که عاشق دیگری میشود .....


[BinaM]

نظرات 2 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو و زیب جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ http://dr-negar.persianblog.ir

سلام سال نو مبارک امیدوارم مرا ببخشید که نتونستم بموقع خدمت برسم،واقعاً متاسفم.من در خدمت شما هستم خوشحال میشم به من سر بزنید.دوست همیشگی شما دکتر نگار کریمی

سلام..حتما

ماهور سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

هرچه میگردم نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد